20 augusti 2011

Tråkig & snål

Två av dom värsta karaktärsdragen en människa kan ha tycker jag (VARNING:personlig åsikt) är tråkig..& snål!(Negativa, rasistiska & inskränkta drag är ju inte så roliga heller men bortsett från dessa..)
Skulle jag vara nån av dessa skulle jag vara en olycklig person..Skulle jag vara båda av dessa skulle jag vara en..hemskt vidrig person!
Finns inget tristare än tråkiga personer, dock är ju detta drag lite klurigt för hur avgör man hur/om nån är tråkig?Alla är ju olika..Alla tycker olika..Nån som jag tycker är tråkig kanske du tycker är rolig/intressant & tvärtom men iaf, oavsett hur nån är tråkig så är det ju tråkigt att prata/umgås med nån man finner just...tråkig!
Snål är simpelt..snåla människor är såna man går på restaurant med & som räknar ner till minsta öret hur mycket dom ska lägga..Och så lämnar dom ingen dricks utan låter resten av middags-sällskapet göra det eller så är dom såna som påpekar att man är skyldig dom en sketen tia & vill ha tillbaka den..Kanske med ränta..Att begära tillbaks små-summor (som tio, tjugor..kanske en femtiolapp) är pinsamt tycker jag..Och jag är ändå arbetslös & kan tycka det men klart om man lånar ut skit-summor till höger & vänster så kan det ju bli ganska mycket men är man så dum att göra det till en vana så får man skylla sig själv..!
Några andra drag som går fet-bort kanske!?Många säkerligen..Fler än man kanske kan skriva ett inlägg om!


2 kommentarer:

Frankie 泪水 sa...

Jag brukar tycka att storhetsvansinne är alldeles vidrigt när det gäller alla andra människor än mig själv. xD Men ja, fan vad snåla människor är enerverande.

TesseBelle sa...

Jaa, kan hålla med om detta med storhetsvansinne!
Finns många karaktärsdrag som är..minst sagt enerverande =)