30 augusti 2011

Shoppa, shoppa, shoppa!!!!

Shoppa billiga Hunter-gummistövlar eller billigare Convsers All Star-pjucks??
ÅK TILL LONDON & SHOPPA LOSS DÅ!
Har upptäckt att mina super-bra Hunterstövlar kostar typ 1300 här hemma men i England köpte jag mina för typ 65pund, så nästan 700 spänn (avrundat upp då!) & mina underbart sköna Converse köpte jag för typ..35pund så ca 400 spänn (också avrundat upp då) & här hemma kostar dessa nästan 700spänn..
Så nu när jag ska till London nästa vecka blir det till att investera i ett par till Converse, eller kanske 2 för det är ju ungefär vad jag skulle betala för ett par här hemma ändå..så det tjänar jag i så fall på =)
I övrigt så är ju London ganska dyrt..Förutom på Primark som också är ett shopping-måste när man är i London....Men skulle aldrig åka till London & shoppa på H&M för det har vi ju här hemma..TopShop är värt ett besök dock trots att det också finns här hemma men det är ju såååå mycket större i London!
New Look är kanske också värt ett besök för det finns ju inte (så vitt jag vet!??) i Sverige heller..

Inga kommentarer: