18 februari 2011

Seven

Imorgon går jag på ett sjudagars-pass på jobbet..Det känns lite drygt men cash is king så lär få en bra lön nästa månad med alla extra dagarna =)
Tur också att helgen inte är så lång, jobbar ju bara till kl16 lördag & söndag!
Lite osäker framtid på jobbet just nu men vet med säkerhet vad som händer i mitten på mars, jag kommer i alla fall få mer tider på jobbet då min ena kollega ska sluta..Så, så fort jag vet hur det blir i mars så blir det en temporär flytt till Eskilstuna innan jag vet exakt vart jag tänker ta vägen sen..USA, Afrika..Göteborg eller Stockholm..eller möjligen Spanien.
Min bästa vän Kristin & jag har pratat om att åka dit & plugga spanska så vem vet kanske blir varmare breddgrader trots allt för min del MEN beror ju på om jag kommer in på utbildningen jag sökt, också den i Eskilstuna..Så många möjligheter nu att jag blir lite loco men det löser sig nog till slut, det brukar det ju göra..Alla bitar faller på plats!
På söndag bli det pizza med bästa Louise som är hemma & hälsar på i Sverige, det sa bli trevligt!
Men nu bli're lite Shameless-tittande för min del så åter igen..Trevlig helg, folks!

Inga kommentarer: