28 februari 2011

80 veckor

Jag var på kunskaps companiet idag & la upp en kursplan..inför kursen jag ska gå!
Eftersom jag ska läsa deltid då jag också ska kunna jobba..deltid..Kommer kursen ta ca 80 veckor..80 VECKOR!!!! Ska iofs bara läsa en dag i veckan, är klar september 2012 men kan nog snabba på vissa kurser..men ändå..åttio veckor..åtta noll..jisses..Jag är låst i Eskilstuna..typ..Men vet ni, det kan funka & det kan funka j*vligt fint också.
Det är bara en timme bort från Sthlm med tåg, jag har mina systrar (& min resterande familj nära) jag har faktiskt en hel del vänner (nya som gamla) i Etuna & en hel del annat på G där ;p
Ska ju försöka ta körkort i vår också så nu j*vlar ligger jag i på alla plan, kommer ju ha supermycket att göra & det är kul, att ha "många bollar i luften" & att äntligen få använda hjärnan lite+ känner att min driv, min energi, att jag (Tess) är på väg tillbaks till hur jag vill att saker & ting ska bli, bra vaa!?
Kommer bli ett helt underbart år hoppas jag..Om bara våren kunde komma igång nu också =)
Trevlig kväll, folks!

Inga kommentarer: