7 februari 2011

Pensionärsjävlar

Att man ska behöva börja dagen OCH den nya veckan med att vara förbannad..Inte kul!
Blev förbannad på en jävla kärring på ljusbehandligen idag..Andra gången jag råkar på fanskapet också!
Då det är drop in-tider på ljuset (som det kallas) så kan det vara en del folk där och det finns bara 2 boxar att använda men denna gång var båda lediga så jag satte igång den ena MEN då dyker denna kärring upp och säger att hon hade väntat på JUST DEN boxen men att den varit upptagen tidigare..Men herrejävlar alltså..det var inte en kotte där när jag kom så vet inte vad kärringen höll på med när hon dyker upp och kräver "min" box och till saken hör att det är andra gången den kärring snor en box ifrån mig....
Anledning till varför hon inte vill använda den andra boxen som var ledig är för att den är för kall MEN det är ju därför man ska värma upp dom INNAN man använder dom..Denna gång sket jag i det och tog den andra boxen och lät henne ta den jag redan värmt upp..jävla kärring!
Varför är vissa äldre människor så himla otrevliga mot yngre människor?Har dom inget vettigare för sig än tjafsa?Kanske blir så om man är en bitter ensam pensionär som inte har nått liv utan måste vara otrevlig och mucka bråk vart dom än är..pensionärsjävlar!
Ska tilläggas dock att INTE alla "penshisar" är så..min mormor och min förtidspensionerade pappa är ytterst trevliga och sympatiska pensionärer..Bra det..keep up the good work!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer: