23 februari 2010

Vågat

Vägde mig på Jannicas våg i lördags & om den stämmer så har jag gått ner 6KG sen julas (typ)..Tjohoooo....!!!
Hur har jag lyckats?!Måste fortsätta i denna stil..Inte att rasa i vikt kanske men vill gå ner max 2-6 kg till MEN viktminskningen tror jag har med att göra att jag slutat små-äta & särskilt slutat äta en massa godis, kakor & choklad+ jag har så mycket annat för mig än att äta, äter ju som bekant en massa snask när jag e uttråkad..& det e jag inte just nu, jobbar en hel massa+ har annat för mig när jag e ledig så sitter inte i soffan & trycker i mig en massa gottis just nu..Hoppas jag håller motivationen bara!
(Dock kan jag erkänna att jag åt godis i lördags & åt kladdkaka när jag fikade med fröken Knight & Anita i söndags..men det var ju en engångsföreteelse)

1 kommentar:

Anonym sa...

du e bara för underbar!//charlie