6 februari 2010

Rasar i vikt

Om nu inte vågen e helt fel så jag har alltså lyckats gå ner ytterligare 2kg (5kg totalt) MEN det verkar skumt..så misstänker att vågen inte funkar som den ska =/ Men hoppas kan man ju göra!
För hur skulle jag ha kunnat gå ner 5 kg sen typ innan jul?!Hmm..well, runt jul åt man ju en massa så inte underligt om man gått ner litegrann men 5kg?!Har ju vägt samma vikt dom närmaste typ 7-8 åren (till & från) & inte lyckats gå ner till min matchvikt men som det ser ut nu e jag alltså på god väg =)
Så hur kan det ha gå till då?!Joo, jag har inte ätit en massa godis (choklad, chips, kakor) & jag har inte små ätit heller (typ bröd & kaffebröd) utan ätit 3 gånger om dagen (frukost, lunch, middag + frukt som mellanmål). Det e ju lättare så klart när man jobbar hela dagarna & inte kan springa & små äta men när jag e ledig hemma så sitter jag framför datan typ hela dagarna & glömmer bort tiden..Går ju så klart promisar med Gizmo så HELA dagen sitter jag kanske inte framför datan men nästan..
Så vill man gå ner i vikt ska man alltså sitta framför datan då'rå =) Man kanske kan få synfel på kuppen men det har jag ju redan så what the h*ll =P

Inga kommentarer: