17 juli 2008

Je ne regrette rien..

Jag ångrar INTE att jag flyttade hem..jag tror att skulle blitt galen om jag inte gjorde det!
Men denna fråga hänger över mig som..ett..jaa, som ett frågetecken?????
Mammut frågar ofta om jag ångrar mig & jag svarar NEJ!
MEN häromdagen kollade vi på the travel channel & då var dom i London & då längtade jag tillbaka..men jag längtade enbart efter att få PROMENERA på dom Londonska gatorna..strosa dom upp & ner..& gärna med Gizmo & en vän som sällskap..så klart saknar jag mina vänner där men just i det ögonblicket saknade jag gatorna..dom typiska London-pittoreska gatorna..inget mer!
Dcok känner jag mig lite ensam just nu...vart e alla mina svenska vänner???
Jag vet att det e semester-tider eller så jobbar dom för fullt & det faktum att jag inte bor/är i Stockholm just nu gör ju inte saker lättare..så fort jag flyttar dit så kommer denna ensamhet att försvinna..HOPPAS JAG!
I London fanns det alltid vänner "runt hörnet" så att säga, alltid nån att hänga med, ta en fika med eller att gå ut & festa med..men här..icke..icke nu iaf, det låter kanske lite sad..men som (Metallica-) sången säger "Sad but True"...så sant som det e sagt!
Kommer dock till Sthlm med Gizmo i helgen..så fika nån?(om vädret tillåter)

Inga kommentarer: