2 juli 2008

Hur man använder en telefon!

Jag HATAR att ringa till folk som jag inte brukar ringa till..eller till folk som jag inte ringer av nått särskilt skäl förutom av det viktiga slaget!
Idag MÅSTE/SKA/BORDE jag ringa en kille i samband med ett en möjlig praktik plats..nervöst!
Tänk om han inte vet vem jag e , inte har en aning om vad jag snackar om..eller tänk om han e skit dryg..tänk om mina pengar (på mobben) tar slut mitt i samtalet..P-I-N-S-A-M-T!!
F**n..jag måste ringa..om detta hade gällt ett topp-jobb eller att nån kansk ville ge mig en miljon eller två då hade jag ju ringt för länge sen..men nu har jag alltås dragit ut lite på det..skulle ring igår men det lev inte av (oops, my bad) MEN okey,oeky..jag SKA ..idag *lovar*
Nu ska jag duscha...sen ringer jag!!

Inga kommentarer: