7 november 2007

Jag vill ha en hund NU!

Min vän har precis skaffat an labrador-valp (sött), jag vill oxå ha en..NU!
Jag har dock tänkt skaffa nått mindre, typ en chiuaua eller en russian toy terrier, små söta varelser..man bor ju tyvärr i lägenhet så kan ju inte skaffa en så mycket större hund än en mini-hund!

Jag e så otroligt trött, vet ej varför men antar att vädret (kylan) & det faktum att det e mycket mörkare på kvällarna numera gör att men blir mer trött, eller?!
En massa plugg att göra denna månad också, 2 uppsatser som ska vara inlämande om 4 veckor,drygt..har fått hjärn-släpp, måste researcha vad jag ska skriva om men jag orkar inte.....
Åker hem om 5 veckor..(jul om 6 veckor,shit vad snabbt tiden går) vill åka hem nu, så jag kan sova & bara slappa innan sista terminen börjar igen i februari..då blir det tok-mycket att göra i plugget (HJÄÄÄLP!)

Inga kommentarer: