25 november 2007

Hat!

Jag e så j*vla sur på min ena flatmate (lägenhets-kompis)..orkar inte förklara hela läget så gör en lång histora kort..mycket kort..hon e skum!!!
Vi e inte bara flatmates utan klass-kompisar också, vi har alltid kommit bra överens men nu när vi delar lägenhet så gör vi inte det..inte så att vi bråkar eller nått men hon beter sig bara så underligt & är falsk..jämt & jag börjar bli j*vligt trött på det!
Louise har flyttat ut så e det bara jag & Tove som e svenskar kvar,känns skumt..men blir nog bra..kommer såklart sakna Lousie massor (hon kommer dock bara bo runt hörnet..typ) vi har bott ihop i flera år,i flera olika lägenheter, time to move on..jag med, kommer flytta till ny lägenhet med Cajsa när hon kommer tillbaks i januari/februari, det ska bli kul!

E klar med den ena av mina 2 uppsatser,känns bra men nu måste jag sätta igång med den andra, 2 veckor till deadline...drygt!
Kattis & Johanna kommer i helgen, då blir det inte mycket plugg...men mycket festa,kul =)

Nu, blir det "that 70's show"-tittande för mig (Ashton Kutcher e het,haha)
Sen blir det CSI-maraton,4 avsnittt på raken (typ)..det finns inget bättre att göra en söndag..slappa & glo på TV =)

Inga kommentarer: