11 november 2007

Hund-mässa!

Idag var jag på Hund-mässa i Earls Court & det har bara "fuelled my fire" över att skaffa en hund..en långhårig chiuaua, det e valet av "min" hund, fick hålla en & dom e sååå otroligt små & söta, fick en massa info från uppfödare om rasen så nu vet jag vad jag ger mig in på när/om jag väl skaffar en!
Träffade också en flat coated retriever uppfödare (eftersom min Inka e av den rasen & jag saknar henne sååååå) så var det jätte trevligt att få hälsa på nåra av samma ras & prata lite med uppfödarna & eventuella köpare, flats e den bästa rasen nånsin (tycker jag)

Väldigt trött & orkar inget just nu,skyller på vädret men ska man må så här i ett halvår till typ (tills våren kommer) det hoppas jag verkligen inte..Vill bara vara klar med alla skol-uppgifter så jag kan få njuta utav att ha jul-lov (5 veckor kvar) & ta det lite lugnt ett tag..innan nästa termin börjar!



Inga kommentarer: