21 december 2013

Hat

Det finns en person som jag verkligen önskar all olycka här i livet..och jag vet att denna person kommer få vad den förtjänar..nån gång nånstans..och bättre sent än aldrig!
Detta var en person som försökte förstöra min relation med min fina gentleman, denna person försökte "förgifta" mig tankesätt och som slutligen pratade illa om mig..En riktigt energitjuv som kommer burn in hell, det värsta är att denna person dyker upp i mina tankar ibland och jag blir förbannad av det men kommer förhoppningsvis att släppa det helt en vacker dag.
Det var tur att jag till slut insåg (med lite hjälp) vilken falsk orm jag haft omkring mig, detta fick mig att inse hur viktigt det är att omge sig med människor som verkligen bryr sig om en och det fick mig att inse hur bra det är att ha vänner "från förr" som alltid kommer finnas där och att det är dessa vänner som för alltid kommer vara riktiga vänner.
 Ni vänner et vilka ni är, ni är bäst...

Inga kommentarer: