20 februari 2012

B.A.R

Hade en fantastisk helg =)
Var ju på 30-års middag för Ann-Louise på restaurangen B.A.R på blasieholmen, det var trevligt..Bar-personalen verkade dock lite lost..& servitriserna var rätt dryga men maten var helt ok!
Jag tyckte dock det var lite jobbigt att sitta så nära dom levande humrarna som folk pekade ut som blivande måltider (kokas levande??)..Stackars humrar, kan dom känna smärta tro??
Det var så sjukt trevligt att träffa alla..Kristin, Ann-Louise, Josefin, Ulla, Cajsa, Ann-Sofie & alla dom andra som var med..Var en del folk över från England så det var trevligt att så många kom för Ann-Louise skull!
Kände att jag fick en riktig energy-boost av att träffa alla & jag skrattade så mycket att jag fick ont i kinderna nästan..Jag hoppas att Ann-Louise & Kristin flyttar till Sthlm...& Jag hoppas att Ulla (som är finsk men bor i London) skulle kunna tänka sig det också & att Cajsa stannar (eller kommer tillbax efter USA)..
Åkte hem skapligt på söndags-eftermiddagen efter att ha träffat hela entourateg för en fika innan alla skulle åt sina separata håll, dock var många rätt sega då dom gått vidare till Kåken & sen till Spy Bar (jag gick hem efter middagen då jag inte kände för att gå ut på klubb..inte på Stureplan iaf!)
Så jag & gentlemannen gick hem till Annika & Juli & fikade igår kväll, det var jättemysigt..Fick konkurrens då Annika sa att Juli som är 5 år gammal blev lite betuttad i min gentleman haha..Men han är inte så svår att bli betuttad i =)
Så min helg (trots sketet väder) var helt f*cking amazing!
Cajsa to
 denna hemska bild på mig på stället...Vet inte vart äppel-kinderna kommer ifrån!!??Fake-smajlet kanske..

Inga kommentarer: