23 maj 2011

Lyckad

Helgen var lyckad!
Folk kom..åt..drack..och hade det bra och det var kul!
Jag fick en massa fina och bra grejjer..micro av min kollegor,jättefin och snygg läderjacka av Sara (precis sån som jag ville ha)..jag fick presentkort hos tatueraren av min bror,brorsdotter och deras respektive (så nu finns inget åtetrvändo..en tatuering ska det bli) och så fick jag en TV som alla lagt ihop till och köpt till mig..helt underbart :-) Precis vad jag ville ha..alla nöjda och glada..framförallt jag!
Nu känns det dock lite trist..så tyst och ensamt hemma,lämnade av Sara vid tåget nyss och jag ska iväg och jobba :-( Men ska luncha med Annika idag så det ser jag framemot :-)
En vecka kvar till flytten nu också..känns lite nervöst faktiskt!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: