16 maj 2011

Hörlurar

Ett par bra hörlurar är ett måste..har jag upptäckt..när man ska lyssna på musik i mobilen/ipoden/mp3-spelare/whatever else man lyssnar i!
För ett par riktigt jävla bra hörlurar stänger ut all annan skit runtomkring en så att man bara och enbart hör sin musik!
Fick ett par skitbra lurar med min smartphone..värda runt tusenlappen & dom är dom bästa hörlurarna jag haft..nånsin!
Skulle lyssna i min ipod när jag åkte tåget till Arvika & det gick fan inte..Dom var så pass dåliga att jag hörde inte bara min musik (som jag iofs knappt hörde) utan jag hörde ALLT som pågick runtomkring mig & det ville jag ju inte så då växlade jag till min android-lur & lyssna på musik via den & då gjorde jag denna uppenbara upptäckt om hur viktigt det är med bra hörlurar..när man ska lyssna på musik!
Rekommenderar alla att investera i ett par RIKTIGT BRA hörlurar :-)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: