14 augusti 2009

Vad äter du till frukost?

Eftersom jag tycker att det finns så mycket gott bröd här hemma i Sverige..i jämförelse med England..där vit rost bröd reagerar kan man säga så äter jag väldigt mycket bröd och särskilt till frukost.
I morse försökte jag komma på vad jag brukade äta till frukost när jag bodde i London & jag har glömt hmm...det e illa..Hur kan man glömma 7 år av frukostar!?
Jag vet att jag har åt gröt vid nåra tillfällen & flingor med mjölk men..vad mer?!Inget bröd alltså..
Jag måste nämligen sluta äta så mycket bröd för min mage pallar inte alla dessa fibrer...Inte min våg heller..Jag har säkert gått upp 5 kg i bara bröd/av brödätande =(

Engelsk j*vla rost/toast bröd..Bara vitt bröd..men kanter!

Svenskt bröd = mer variation!

1 kommentar:

charlie night sa...

babe du åt flingor o mjölk o ibland en stackars toast m lite peaneut butter..am i right????