4 augusti 2009

Du är bättre än du tror

Jag vill bara att just DU ska veta att du är värd det bästa av det bästa!Jag har så många fina vänner som kanske inte alltid vet att just dom är värda det bästa..Men inte bara mina vänner utan alla jag känner...& även dom jag inte känner ALLA människor e värda det bästa, sitt bästa, det bästa för dom, så det så!
Ta ingen skit från nån
Vara dig själv
Säg vad du tycker & tänker & stå upp för det som du tycker e rätt/bra/fel/dåligt
Satsa alltid helhjärtat på jobb/livet/förhållanden men inte med hjärtat som insats man får bara ett hjärta & det ska man värna om, inte låta det krossas & trasas sönder!
Ge inte all din tid till nån/nåt som inte e värt det..Upptäck det för tidigt hellre än för sent..men bättre sent än aldrig ok?
Ödsla inte tid med vad du tror att andra tror/tänker om dig..dom har fullt upp med att tänka det samma..om sig själva..
Lyssna till ditt hjärta..
Är detta saker som jag personligen följer?Verkligen inte..Inte till punkt & pricka dock men så när som, för jag vet att bara det bästa e gott nog åt mig =)

1 kommentar:

Gabriellur sa...

åh så bra skrivet.....