20 maj 2009

Grattis till mig!

Idag fyller jag alltså år..28 för att vara mer exakt!
2 år kvar till the big three O (30) Gör detta mig lite åldersnojjig?Nä!Skrajsen?Nä!Nervös?Nä!
Alla kommer bli äldre..& visare ;0
Dock kan jag säga att mitt liv inte ser ut som jag tänkt det!Särskilt inte när jag tänker tillbaka på när jag var typ 18 år..Man skulle typ ta studenten & trodde att man hade alla val/möjligheter/chanser i världen..kanske hade man det!?MEN dom valen/chanserna fick vänta..jag var ung, jag hade tid!
MEN TIDEN GÅR J*VLIGT FORT NÄR MAN HAR ROLIGT!
När jag var 22 år fyllde jag som sagt i den där "mina vänner"-boken som Frida hade med sig i London (läs tidigare inlägg) Iaf..en av frågorna löd "vad gör du om 5 år"?5 år senare för mig =27 år..Mitt svar: "då skulle jag ha sambo+karriär" ehh..en mer allvarlig sida av mig själv att svara så "seriöst" tydligen!Jag har inget av det..MEN jag har en färdig utbildning från universitet & skaffat mig en hund..så som jag planerat länge så det e en bra bit på vägen, right!?
Och inte nog med det..jag har bott 7år utomlands...Not bad at all, mer än vad somliga andra kanske gjort!
Och jag e ju fortfarande 28 år ung så det finns tid för allt annat..även om tiden går j*vligt snabbt!

Inga kommentarer: