12 maj 2009

är DU min soulmate?

Jag behöver en "själsfrände"..eller bara en riktigt j*vla bra kompis!
Nån som vill samma saker som jag.
Nån som (helst) tycker som jag.
Nån som är lite som jag är.
Denna person ska alltid finnas där för att lyssna & bli lyssnad på.
Denna person ska vilja göra samma grejjer som jag.
Denna person ska inte svika en eller inte våga säga saker till en.
Just nu vill jag ha en "själsfrände"/en riktigt j*vla bra kompis som kan hänga med på festival i sommar..och kanske dra en vecka till Spanien..eller Grekland!
Sen vill jag att denna "själsfrände"/riktigt j*vla bra kompis skulle vilja haka på ett par månader till New York..eller Los Angeles eller Miami..kanske till Marbella..vem vet..Bara åka iväg nånstans ett tag för att kolla in läget liksom!
Men viktigast av allt är att denna person kallar sig en riktigt vän som vill, vågar & kan & som inte tycker att nåt e omöjligt!

Inga kommentarer: