21 augusti 2012

Veckan som gått

Jag är rätt dålig på att uppdatera bloggen..Men när jag väl gör det då inläggs-bombar jag bloggen, då kommer allt på en gång verkligen men en snabb uppdatering då av veckan/helgen som gått..(för er som har intresse att läsa det!).
Syrrans bröllop i lördags var jättefint & min fina underbara vackra gentleman höll ett jättefont tal (du är bäst ♥)  Så inte ett öga var torrt...
Annars känns det som om jag jobbat mest men nu är det snart finitio på det, denna vecka drar min normala arbetstid igång, det vill säga 3 dagar i veckan+varannan helg isället för typ 4 dagar i veckan & varje helg som det varit dom senaste 5 veckorna, lär bli bra lön dock men den kommer slukas då jag tänkte pynta in vad jag är skyldig staten (j*vla skattepengar)..*suck* man borde blir rik..& bo i ett skatteparadis (hej hej Monacco..men en flytt till Monacco skulle dock betyda att jag måste blir rik för det är det visst svindyrt att bo..)..
Ska kicka ingång pluggandet som fan denna vecka, jag ska banne mig vara klar i januari, för då går mitt kontrakt på Synsam ut & sen får vi se vad som händer men vore najs om jag var klar med plugget då!


Inga kommentarer: