25 januari 2010

lackar lite

Har lite idétorka tror jag, kommer inte på så mycket att blogga om just nu..Skulle vara en massa negativt drabbel & det tror jag vi har fått nog av by now..Jag e trött på vintern/vädret, hatar kyla & snö & e nog inte gjord för att bo i detta land gjort av snö & is..
Jag tror INTE att världen håller på att bli en uppvärmd plats..Tror snarare att en ny is-tid e på intågande..Global warming..my ass säger jag!
Men som sagt nog om negativt skit..
Jag måste börja spara pengar...& framförallt börja pensionspara..Nu när jag har ett (tillfälligt) jobb så måste jag komma igång med detta, låter trist som f*n men jag kommer ev mig själv evigt tacksam när jag som glad (& kanske riiiik) pensionär sitter nere på spanska playan i en solstol med en parasoll-drink i handen & lever the high-life after i am 65..allt pågrund av jag började pensionsspara i tid..Bye is-tiden och Sverige..hello sunshine och viva Espana =)

Inga kommentarer: